17 April 2007

Desperata hemmafruar

Oh herre min skapare vilket avsnitt av Desperate Housewifes!! Jag höll på att börja gråta på slutet. Dramat i butiken var inte väntat. Hur ska jag kunna stå ut och vänat till nästa vecka? Man kan ju göra som Cissi och ladda hem allt i förväg om man inte kan hålla sig!! Jag har massa spännande att se just nu, men jag hinner ju ladrig. Mamma spelade in en serie åt mig i tre delar som jag fortfarande inte sett. Jag lånade hundra Wallander filmer av Cissi och en jäkla massa avsnitt av Entourage, som jag inte ens har börjat kolla på. Jag får ta en filmhelg helt enkelt!

2 comments:

Cissi said...

När är filmhelgen? Jag kommer direkt och bokar såklart bäddsoffan ;) Ja du känner mig jag kan kolla på allt 100 gånger ;)
Jag grät då minsann till DHW!! Nu måste jag ju nästan ladda hem det också...

Anonymous said...

fanken och,skulle stannat hemma igarkvall...!! hahahaah