17 April 2007

Lördagens shopping

Jag har inte skrivit något om lördagens shopping orgie. Cissi har redan berättat, så jag kanske inte behöver dra alla detaljer! Det var i alla fall supertrevligt och jag önskar vi hade tid och göra det oftare. Vädret var perfekt och sällskapet super. När jag kom hem var jag så övertrött att jag inte ens kunde sova.

I söndags var det sommar med 30 grader! Det var inte klokt. Vi åkte till Maarssen och hängde i Ryans föräldrars trädgård. Jag tog med bikini och lade mig i solstolen. Det var alldeles för varmt och svettigt så jag gav upp. Vi grillade och satt ute hela kvällen. Vid 23-tiden tog vi oss hem iklädd endast flip flops, kjol och linne utan att frysa!

2 comments:

Cissi said...

Nej du, du kommer inte undan! Mer än så vill jag läsa :) Kul var det iaf!

Anonymous said...

Sa ni fick dom till att bjuda pa bbq i alla fall!

Tack for en jatterolig dag i A'dam!