21 February 2007

Jag har en date med Billy så nu drar jag till IKEA...

6 comments:

Anonymous said...

Kunde du inte halla dig ifran Billy langre!! Nasta gang foljer jag med! Blir det dubbeldate!

Anonymous said...

Jag har två billysar här som förgyller mitt liv, tänk vad han sprider glädje den där Billy

Cissi said...

Ansi, har du bara två billys?? Jag har 6-7 stycken ;)
Vi hade jättetrevligt bland alla Billys och bondar och köttbullar och dajm.
Hann du met tåget?

Anonymous said...

Ja jag har bara två billysar, för inte plats med fler, men jag funderar på att trycka in en tredje. Han är så fin, man ju bara ha mer och mer. Har ni sådana där fina med lampor och dörrar på?

Cissi said...

Visst är han? Jag såg att han fanns inte rött och grönt och så någon annan färg jag inte kommer ihåg. Jättefint! Min Billy är lite tråkig utan lampor och dörrar. Han är lite omodern precis som mig ;)

Anonymous said...

Hej Hej!