30 December 2006

Skitrea




Har kollat in rean lite på stan men blev besviken. Jäklar vad de försöker sälja en massa skit för dåliga rabatter. På H&M var det bara skräp. Allting var i XXL och hängde som vanligt huller om buller. Massa linnen och koftor som redan hängde där sist de hade rea. Skärp och band som saknades på omlott kläderna. Ett stort jäkla minus får de av mig. Det var inte mycket bättra någon annan stans så jag gav upp väldigt fort och tappade helt shoppinglusten. Jag väntar heldre tills vårens kollektioner kommer. Jag misstänker att de kommer börja hänga ut den så fort skitreorna är över! Har redan spanat in en del gobitar på nätet som jag skulle kunna tänka mig.
Men våren betyder även att den hysteriska jakten på bikini börjar. Varje år är lika dant. DET FINNS INGA SOM PASSAR MIG! Jag tycker själv att jag har ganska normala storlekar. Liten upp till och större nertill, så det borde ju inte vara så svårt. Men jag tror inte att jag under mina 28 år någonsin har hittat en bikini som jag varit riktigt nöjd med. Antingen ser man helt platt ut upptill eller så hänger halva skinkorna ut nertill. Måste man vara storlek D80 upptill och 34:a nertill? Det är väl ingen normal tjej som ser ut så? Eller? Men det vore alltså najs att hitta en ny tills vi åker till solen! Drömma går ju...

Bilder från h&m.com

No comments: