26 December 2006

Trist

Vad trist det känns nu. Julen kom och gick och nu har Tobbe dessutom åkt. Mamma och pappa är tillbaka i Rotan och allt är precis som vanligt. Familjen spridd över hela världen igen. Mattias är kvar i Chile och Tobbe är nu på väg till Detroit så han befinner sig någonstans över Atlanten. Det är inte att man blir lite deppig och saknar dem alla. Jag har nog gått upp massa för oj, vad vi har ätit! Och bara en långpromenad har vi kommit iväg på hitills. Tobbe och jag kom iväg en sväng igår och han fick se de finaste av Utrecht!

Nu ikväll har jag kollat på en Svensk serie i tre delar som heter "Kuppen," som mamma hade spelat in till mig. Den var superbra. Nästan hela serien utspelade sig i Johannesburg i Sydafrika. Mycket mer än så blir det inte gjort idag. Men imorgon är det andra bullar. Då ska jag upp i tid och ta en vända på stan. Nu när jag har all tid i världen till att göra allt det där som jag annars aldrig hinner, så kommer jag mig inte för att göra något alls. Men som sagt imorgon är det slut på sega morgnar.

1 comment:

Anonymous said...

Hej tjejen, Jule-bluesen ligger tät över Hilversum också. Man känner sig bra melankolisk. Men - nu är mellandags rean här! Hoppas att lite fynd skall pigga upp humöret och att livet tar en helt ny vändning om jag hittar just 'den där' handväskan;o))Hör av dig!
Kram.