01 November 2009

Dagens status

Nu har jag haft feber i fyra dagar och det börjar bli liiite tradigt. Ella mår bättre som tur är. Amningen går (väldigt) sakta men säkert framåt. Min kropp ser inte klok ut. Efter två månader i soff- och sängläge har mina muskler förtvinat totalt. Mina vader har totalt forsvunnit och efter att svullnaden försvunnit blev det bara ett par kycklingben kvar!

Snart är jag på benen igen och redo för besök. Om jag inte får lite social kontakt med andra människor snart så kreverar jag!

3 comments:

Anonymous said...

Krya pa dig!! Har ar det dock oxa sjukstuga,jag och Anton ar sjuka.. Sa sa fort du ar pigg och vi oxa for den delen kommer vi garna och tar oss en titt! kram Linda

Anonymous said...

Hang in there! Till helgen kommer jag & Malin för att inspektera och underhålla. Vill du ha kontakt innan dess ringer du ju bara. Krya på er! Kram! T.
P.S. Kolla in min blogg för en link till en sjukt cheerful sång - du kommer bara att vilja hoppa runt och önska att det var 80-tal igen :-)

Mia said...

Nina!! Förlåt att jag inte hört av mig! Det här med att vara erasmusstudent är tidskrävande har det visat sig. Men alltså, jag ramlar ju in här på bloggen då och då och har följt er lite på avstånd. Och jösses ad roligt att de kommit nu, de efterlängtade! Vilka fina namn och vilka vackra barn! Superstort grattis till er. Jag vill GÄRNA komma och hälsa på om någon vecka eller när det passar. Kram Mia