30 October 2009

Dag 2

Efter en helvetisk natt har vi det hela lite mer under kontroll idag. Men det gör inte saken lättare att både jag och Ella har feber. Amningen krånglar lite så det tar upp halva min tid att bara få ordning på det. Annars går det i ett. Man har knappt fem minuter att ringa mamma. Imorse fick jag snabbt lära mig hur man fixar frukostgröt och matar en sjuk toddler samtidigt som jag ammade Noah! Ingen bra lösning, men vad gör man när det krisar!?


Nöjda barn efter matning. Noah vägs av Kraamzorg-sköterskan.


De fick sola lite vid fönstret idag eftersom de är lite gula. Båda matas samtidit.

6 comments:

Anna said...

TAck för att du tar dig tid och bloggar!!! Bebisarna e så fina och du kommer greja den här kaotiska tiden galant!

Emma said...

Ni kommer att bli hejare på multitasking båda två! Tänk att sätt adet på CV'n, ni kommer att kunna välja och vraka mellan alla topjobb!

Minna said...

OJOJOJ!!! Här har det hänt grejjer! STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Håll ut, förstärkning är på väg! Fyra famnar ger utrymme för en i taget att vara ledig!

Kramar//mormor & morfar

Hanna said...

STORT GRATTIS till er!! Härligt att allt gick bra!
Gosigt me två små, men hektiskt kan jag förstå!! =)
Jisses vad Ella genast ser stor ut!
Hoppas ni mår bättre o att febern e borta! Kram Hanna (Rosén)

Anonymous said...

bra start