05 March 2008

En fullspäckad dag igen. Gick långpromenad i morse i solen, lämnade tillbaka ett klädesplagg på Hema, handlade middagsmat, sydde ena vardagsrumsgardinen och hängde upp den. Det tog halva dagen och nu när den äntligen är uppe så inser jag att jag har en till längd att ta i tu med. Tyget som blev över fick bli en duk! Jag känner mig extremt kreativ och är lite imponerad av mig själv! Hha. Jag har även hunnit med att laga och äta middag och tvättat två maskiner tvätt.

Ryan tog nattningen ikväll och självklart var det inga problem alls. Att hon var helt slut efter att ha vägrat sova under dagen är en annan story...

Nu kan jag inte hålla mig vaken länge. Förhoppningsvis har jag något mer kul att blogga om imorgon.

Over and out!

2 comments:

Cissi said...

ojoj nu blev jag trött av att se vad du har för dig ;) Vad duktig du är!
Ses vi på lördag?

Anonymous said...

Wow! Super mum. Kul att du är pigg och har energi.

Ser fram emot att ses snart och överlämna lite presenter från Sverige... :o)) Blir dessvärre inte denna vecka, men hur ser nästa ut för dig? ~Therese