21 February 2008

Ella har fått för sig att hon inte vill sova själv, utan ska ligga i mitt knä, på min mage eller helt enkelt bli buren. Däremot somnar hon på en sekund om man sätter på dammsugaren. Detta har resulterat i att nedervåningen har blivit dammsugen fyra gånger idag och inte ett katthår går att hitta på golv eller möbler. Nackdelen är förståss att oljudet driver mig till vansinne och det går inte ens att se på nyheterna.

Ryans förslag var då att spela in dammsugarljudet på ett band och skaffa Ella ett par hörlurar, så kan hon ligga där och lyssna till sitt favoritljud medans vi andra slipper plågas!

2 comments:

Emma said...

Tycker jag var en mycket bra ide av Ryan!

mic said...

Hej Nina och grattis till din lilla ängel! Vi har aldrig träffats men jag hoppas vi gör det någon gång när jag är nere i Holland. Ville bara tala om att jag körde samma metod med den föregående som kommenterade, men jag kom aldrig på den ljusa idén med hörlurar, vilket var synd för ljudet kan vara något enerverande.
Emmas mamma