13 October 2007

Kalas

Vi skulle ha gått på gymmet idag, men jag vaknade imorse med ont i halsen och helt groggy i skallen. Bihålorna gör ont så det är väl en härlig förkyldning på gång. Jag som längtade efter att få jobba lite med de icke existerande muskler jag har. Vädret var jättefint idag så även en långprmenad hade suttit fint. Jag vaknade härom natten med världens kramp i vaden och det gör fortfarande så ont att jag tror en promenad hade varit jobbigt.


Istället blev det långfrukost och sedan bar det iväg till Hilversum för kalas hos Emily och Anton.




Glada barn, goda tårtor och alcohol fri öl. Dessutom fick jag med mig en påsehembakade chocolate chip cookies i handväskan när vi gick därifrån!

Nu har Ryan stuckit för att se England vs. Frankrike i semifinal i rugby world cup och jag ligger på soffan och dricker te och har förbaskat ont i halsen. Bönan verkar må bättre än jag för det bökas omkring därinne som bara den.

No comments: