15 October 2007

Jag är hemma idag. Har så jäkla ont i halsen och kunde inte sova pga det. Ingenting hjälper. Jag var tvungen att jobba ett par timmar igår vilket inte heller var det roligaste att göra på en söndag. Som tur var kunde jag göra det hemifrån i mjukisbyxor. Så nu sitter jag här och har druckit femton koppar te och ätit havregrynsgröt till frukost. Lindas kakor är slut för längesedan och jag känner mig lite vemodig. Ingen som mailar något kul, eller skriver kommentarer. Och då är jag ändå inloggad precis överallt i cybervärlden och jobbmailen!

Jag har beslutat mig för att packa något idag, eller i alla fall rensa ur något skåp eller låda. Något vettigt kan man väl göra trots förkyldningen.



Det är tur att man inte är en giraff. Hur ont skulle man inte ha då?!

5 comments:

Anonymous said...

Tråk med halsont! Hoppas att du tar en riktig vilodag och bara tar hand om dig själv. te, soffa, filt och daytime tv, doktorns order.

kram!

Anonymous said...

ja ja så sitter man her och skriver til dig på msn... och så logger du bara av.... Då er det inte lett å prate med dig.
Men stakkar dig gumman, du får lysna på doktor Anna's ordre

Anonymous said...

Hej gumman,hoppas du mar battre idag!! Tack for jattefina presenter och kul att kakorna gick hem (det finns fortfarande mer att hamta! ;) Kramis Ses snart!

Cissi said...

usch vad tråkigt att du är sjuk :( Hoppas du känner dig lite bättre iaf!
kram

Cissi said...
This comment has been removed by the author.