21 September 2007

Vad skönt att det är fredag!! I går var jag en sväng till Belgien för att äta lunch med projektgruppen som en avslut eftersom vi är klara. Jag trodde det skulle vara snabbt avklarat, men det visade sig ta hela dagen. Jag var hemma efter 19 på kvällen!

Min kollega var försenad så jag fick vänta på henne i Eindhoven, men vad gör det när det ligger en massa affärer precis där! Jag sprang in på H&M och hittade en fin blus med rum för magen. Den var på rea och jag betalade €5! På Bijenkorf hittade jag ett paraply också som man kan vika ihop till pytteliten storlek. Och allt detta inhandlades på betald arbetstid! Kan det inte alltid vara så att man får betalt när man shoppar?

I onsdags var jag och såg "No reservations" med Cissi. Den var mer sorglig än rolig men bra. Helt klart sevärd om du är tjej.

Igår kväll kände även Ryan hur det sparakdes i min mage! De var så hårda att han kunde känna med handen utanpå magen!

Nu är jag trött, har ont i huvudet och det trycker på som bara den där inne. Känner att det blir fötterna upp när jag kommer hem! Jag ska försöka få lite gjort hemma i helgen. Jag skulle i princip kunna packa ner alla mina kläder som ändå inte passar nu. Det finns nog en hel del som ska gås igenom på vinden också.

1 comment:

Cissi said...

paraplyet var väl rosa??
jag ringde för en stund sen för jag var i H'sum och funderade på om du hade tid för en Starbucks :(