19 May 2007

Idag har vi varit ivag till ytterligare ett slott. Egentligen var dte inte ett slott utan ett "country house", men det var lika stort som ett slott. Jag tog massor av vackra bilder som jag far lagga upp nar vi kommer hem for jag har inte ratt sladd med mig. Slottet lag fantastiskt fint pa en kulle med en flod som rann nedanfor. I slottsparken gick far och betade. Tyvarr regnade det nar vi kom dit sa vi beslutade oss for att ga en guidad tur pa slottet till att borja med. Nar vi var klara sken solen och vi gick en lang promenad i slottsparken. Otroligt vackert. Sedan akte vi till en farm shop inte langt darifran och kopte en massa biologiska godsaker som kom fran bondgardarna i trakten.

Nu har vi slappt av tjejerna som skulle pa Justin Timberlake konstert. Killarna sitter och halv sover i soffan och snart ska vi till puben och ta en ol. Brevid mig ligger en stor harboll som lite da och da ror pa sig och som heter Spud! Jag undrar hur mina egna pojkar har det dar hemma med Mark. Jag langtar efter min egen sang!

2 comments:

Anonymous said...

Du måste ha sett fel! Far har varit med mig på Storholmen hela helgen, han kan inte ha betat i slottsparken.

Anonymous said...

Guuud,din mammas kommentar gjorde min dag,fick ett sånt skratt anfall när jag läset vad hon skrivit,för jag satt själv och småflinade när jag läste just 'far som betade i slottsparken'!!!!Sen skulle jag försöka förklara för K. vad som var så roligt,det gick så där mellan skrattattackerna..... :)