23 May 2007

35 dagar kvar till Finland...


2 comments:

Anonymous said...

Ah ön i Finlad, söta minnen :-)
Var är pip?
Brinn brasa brinn...
Jag och skidåkningen
Miniskidor eller förfrågan om någon vill följa med och åka
Det heliga illamåendet, som har att göra med tax-freen på båten över
Annikas goda mat
Utedass med frigolit på sitsen så att inte rumpen fryser fast
Dricksvatten direkt ur sjön
Mikkili (stor chansning på stavning)
Monsterfinne på hakan (på undertecknad)
En förstörd penna på kakelugnen (ja pajade Ninisen favoritpenna)
Runes lite undrande blick vid Ninisens och mina timslånga skrattsessioner

Ah...ön i Finland :-)

Comments by Klint said...

Vilket minne du har!! Pennan kommer jag inte ihåg, men jag kan tänka mig vilken det var! Duv, Anna, det måste vi göra om! Kanske inte vintertid dock!