26 April 2007

Här sitter jag och är förbenat uttråkad. Det borde vara förbjudet att vara så improduktiv som jag är idag. Jag kommer på hundra roligara saker att göra som inte är jobbrelaterade. Jag loooovar att jag ska jobba dubbelt så hårt någon annan dag, bara just inte idag! Tog en runda i skogen på lunchen med Ida, men höll verkligen på att dö. Jag skyller på dålig sömn och ont i halsen. Och värmen, för attans vad det är varmt idag! Och här sitter man och fryser.

Imorse swichade Linda och barnen föri på cykeln, men jag hann inte skrika hej och var lite för långt borta. Undra vart de var på väg!

Nej, nu ska jag ha en kaffe, sedan ska jag blogga vidare och kolla in coola inredningsgrejs. JAG VILL FLYTTA!

1 comment:

Anonymous said...

ja men jag ar ju alltid uppe tidigt och cyklar varje dag,ar det forsta ggn du ser mig!?.... Hihihi Nada,jag var pa vag att lamna Emily pa dagis!