26 February 2007

Vi är nyss hemkomna från IKEA (igen). Drog med mig Ryan efter jobbet så han kunde agera packåsna och bära! Billy har fått ett nytt hyllplan och några till förvaringskartonger. Nya lampor till köket och några köttbullar i magen blev det.

I lördags gick vi på stan en sväng för att uträtta lite ärenden. På kvällen gick vi och åt på Italienarn vid kanalen och han till Micks tills andra halvlek Italien- Wales. Vi stannade kvar och hängde med rugbykillarna och hade riktigt kul. Alldeles för många vin senare rultade vi hemåt. Kul var det! Ryans match blev inställd i söndags så vi softade precis hela dagen.

Idag stack vi tidigt från jobbet för att hinna en snabbis till IKEA och nu ska jag sjunka ner i soffan med en kopp te och se på "Men in trees".

Vad har ni gjort i helgen? Annas har jag läst om. Men ni andra?

Kram

1 comment:

Anonymous said...

Jag har haft hamlangtan precis hela helgen. Inte orkat gora nanting! Tog mig ivag och badade med man och son i sondags. Men annars har soffan varit min basta van! Men det har jag botat nu genom att boka en resa hem till pask!