12 February 2007

Som alltid när jag inte hunnit skriva allt jag vill så kommer en kort version!
Jag har varit sjuk igen och legat nerbäddad sen torsdag kväll. klev upp förts i söndagskväll och gjorde mig redo för jobbet. Jag fick inte jobbet jag sökte men idag hade jag en väldigt bra intervju för det andra och sista jobb jag sökte. Var hos läkaren idag för att se om man kan göra något åt min hals men som vanligt blev svaret att jag ska gå hem och vila. Jag vill ta bort polyperna, eller hela halsen helst eller någonting bara jag blir av med den här skiten.
Jag tog i alla fall tillfälle i akt och frågade om mina två födelsemärken på ryggen. jag har gått och hatat dem i hundra år nu och enda sedan jag tog bort två för åtta år sedan har jag velat bli av med de andra två. Nemas Problemas blev svaret. Det gör husläkaren på plats och försäkringen täcker kostanden. Kunde jag på onsdag morgon kanske? Jag höll på at ttrilla av stolen! Här har jag gått och våndats över det där förbaskade födelsemärkena och om två dagar blir jag av med dem FOR EVER! Han sa att de "bränner" bort dem och ärren kommer bli mycket mindre och finare än för de två jag fick bortskurna förut. Tänk om tom jag skulle våga visa ryggen i ett linne i sommar!!! Det har jag aldrig gjort. Mina linnen har alltid täkt ryggen! Tänk vad lite det krävs för att göra mig glad!
Tobbe är hemma från Kilemanjaro och Zanzibar. Har inte hunnit hört hans stories än, men slår en signal imorgon. Som tur är verkar han frisk och in one piece! Utan att fråga tar jag mig friheten att visa några av hans bilder här eftersom han är en sådan mästerfotograf.

2 comments:

Anonymous said...

Krya på dig Ninisen!!! Stackars dig som blir sjuk så ofta. Se till att ta det ordentligt lugnt nu tills du blir helt frisk...lova!
Kram från ett snöande Rotebro!

Anonymous said...

Har din bror tagit de har bilderna?!?!?!? Kanonfina!