18 February 2007

Igår fick jag trevligt besök av Cissi som kom med famnen full med godsaker. Vi satt och smaskade i flera timmar och hade äntligen tid att prata ordentligt. Det är så synd att vi inte ser till att det blir oftare! Mitt i allt ihopa kom svärmor instormandes med tulpaner och krya-på-dig frukt! Härligt! Cissi blev avbytt av Emma och Oliver som också kom på en fika! Oliver var supersöt i vanlig ordning och jag fick inte se någon terminator den här gången heller!


Kvällen var lungn eftersom Ryan också börjar bli dålig. Idag har vi mosat omkring i mysbyxor och kollat på "Klick" med Adam Sandler. Nu har Ryan börjat på lunch/middagen och jag fixar med lite jobbgrejer eftersom jag tänkt stanna hemma från jobbet imorgon också. Jag måste bli av med den här förkyldningen nu en gång för alla.


2 comments:

Cissi said...

Det var jättetrevligt och det måste vi absolut göra oftare!!

Anonymous said...

Tack for fikat och sallskapet! Och se nu till att va hemma tills du kanner dig riktigt bra igen!