23 January 2007

Jag är singel. Ja, bara ikväll alltså. Ryan är på kundbesök i Dublin och kommer inte hem förrän sent imorgon kväll. Jag skulle gissa på att han sitter med en stor Guiness i handen just nu! Jag komponerade i hop en utsökt middag på det som fanns hemma. Köttbullar och makaroner. Gurka och tomat och till det ett glas rödvin!! Inte för att det passade ihop direket...

Ikväll är det TVkväll som gäller. Jag jobbade över och håller på att förbereda mig inför intervjuerna (som jag inte vet när det blir av). Jäklar vad det är svårt.. svara på det här om ni kan, det är sådana här frågor jag kommer få:

"Tell us about a time when you used key business and financial indicators to monitor business progress and eventually ensure profitability"?

"Tell us about a time when a business change you were proposing had a impact on varoius parts of the organization. How did you ensure that you´d taken all factors into consideration"?

"Give us an example of a time when your technical or professional knowledge was relied upon to make a business decision"

Jo rå sat uhm. Jag hoppas bara att det blir av denna vecka så jag får det överstökat innan semestern.

Nu är det "Gilmore Girls" och "What a bout Brian" som gäller. Hjärnan ska ställas in på halvfart och jobbet ska läggas åt sidan. Sedan är det suss i säng och imorgon ger jag mig på det igen.

God natt!

No comments: