15 January 2007

Ingen bio

Det blir ingen bio för min del ikväll. Tjejerna får gå själva medans jag går hem och lägger mig under en filt men en kopp te. Förkyldning börjar ge med sig, men hostan håller mig vaken på nätterna. Nu är Ryans pappa på Schiphol på väg hem igen. Det var kul att ha honom här och jag vet att han tyckte det var ännu roligare!! Det är alltid kul med besök, men det ska bli slönt att få huset för sig själv igen.

Som sagt, Ikväll blir det inte mycket gjort. Ska koncentrera mig på att bli frisk! Hoppas min H&M beställning kommer! Jag är jättenyfiken på om kjolarna passar som jag tänkte glida omkring i på semestern! 12 dagar kvar!

4 comments:

Cissi said...

hej vännen! förlåt att jag inte svarade på ditt sms, i all villervalla här glömde jag bort det :( Måste tyvärr säga att bion var jättebra! Vi saknade dig! Det blev lite tårar eller ganska många faktiskt. Både Linda och jag sa att det var en film vi kan se igen så vem vet... Hoppas du är på jobbet imorgon så vi kan luncha!
kram

Anonymous said...

Stackars dig som är sjuk så ofta! Du kanske borde kolla upp ditt imunförsvar?Elin hade det ju så där för 2 år sen, var sjuk hela tiden och blev liksom aldrig frisk mellan varven och hon hade ju nedsatt imunförsvar. Dom hjälpte henne med antibiotika och andra grejer och gav lite allmäna tips. Nu är hon inte sjuk lika ofta.
KRAM!

Anonymous said...

Oj det stavas nog immunförsvar och inte imun...

Anonymous said...

People should read this.