07 December 2006

Klagosång

Märks det att jag har massa tid till övers idag? Vårat datasystem ligger nere så jag får inte mycket gjort. Och jag som var på jobbet en timme tidigare idag bara för att jobba undan en massa. Ute spöregnar det. Som vanligt. Och jag har ont i halsen och huvudet igen.. jag-kan-inte-bli-sjuk-nu... Imorgon är det fest igen och jag vill derkligen vara kry så jag orkar. I helgen ska jag träffa en kompis från England så jag har alltså inte tid att vara trött och hängig. Suck..... Ok, det var allt jag ville klaga på idag. Inge mer. Jag lovar!

2 comments:

Anonymous said...

Wiiieeee och hurra för att du har börjat blogga Ninis! Ajm zo häppi! MEN varför har du smyghållt på denna fantastiska nyhet? Aja baja!

Saknar dig som tusan och lite till! I helgen när jag adventspyntade passade jag på att ha lite blomvård och då tänkte jag att nu skulle Ninisen se mig :-)
Nu äger jag även en julblomma så ansvaret växer. 2 blommor har kolat sen jag flyttade in och det är väl inte så farligt?

Huuu för allergichocken och efterföljande steroidchock! Hade du med dig ditt akutkitt med egna sprutan...u better!

Dubai! Härliga tider, strålande tider!

Som sagt, sweet sweet att du bloggar jag kommer hänga här mest hela tiden.

Krrrrrrrrrram!

Anonymous said...

Välkommen hit Anna!! Jag är VÄLDIGT imponerad av att dina blommor växer. Lite svinn får man räkna med och två stycken bara.. inte illa! Jag saknar dig också och det känns tungt att inte vara hemma i jul för då hade vi kunnat hängt på 4L! Nu när min telefon fungerar igen kanske vi kunde ta och ringas lite.. Kram
P.S. Var inte lika dålig som jag på att lämna kommentarer!