30 November 2006

Doneringar sökes!

Vi har varit och dregglat på Mediamarkt igen över platta stora TVaparater. Nu har vi varit där så många gånger att personalen tittar lite surt på oss när vi kommer in och säger "Vi vet, ni behöver ingen hjälp, ni är bara här för att titta..suck". Men nu har den officiella insamlingen börjat. Varje öre räknas och förhoppningsvis kan vi köpa hem den stora, platta snart. (Hoppas de har superextra priser efter jul).. Om ni vill skänka en slant är det bara att sätta in på mitt konto. Både stora och små doneringar är välkomna. Pengarna går oavkortat till Nina och Ryans TV tittande! Annars får ni en snigel på ögat!

4 comments:

Anonymous said...

Vi vill oxa ha en platt tv...sa vi far tyvarr avsta med donering,men du far ju lite glogg m.m imorgon,gar det lika bra!?? ;) Ses imorrn Kram

Mattias said...

JAg kan donera en hel massa pesos, bara att komma och hämta.

Cissi said...

Jag donerar härmed 20 euro. Sätts in på ditt konto nu ;)
Ses imorgon!
kram

Anonymous said...

Ah. jag som slängde min 40" plasma igår. Bytte ut den eftersom jag köpt en 42". Det va ju synd, du kunde ju fått den i julklapp.
//:)