28 February 2010

Parents on the loose!

Jag blev överraskad igår med barnvakt, middag och coctails! Tre (!!) av mina tjejkompisar kom för att sitta barnvakt och de bullade upp med sushi, melodifestival och massa gott. De hade helt enkelt en tjejkväll hemma hos mig utan mig! Vi fick skjuts in till stan och gick och åt indiskt. Havanna har goda coctails, så där satt vi ett tag efter middagen. Men när musiken blev högre, dörrvakter började anlända och bartenders gjorde sig klara för en lång kväll kände vi oss som pensionärer eftersom vi satt och gäspade och ville hem igen. Festandet lämnade vi åt de unga som inte ska upp mitt i natten och mata bäbisar. En riktigt härlig kväll var det i alla fall!

1 comment:

Karin said...

Wow, underbara kompisar! Härligt att få en kväll för er själva, man behöver ju faktiskt inte mer än så för att känna sig riktigt bortskämd.