22 January 2010

Trött och barn



Jag är så fruktansvärt trött. Det är som om luften gått ur mig. Ingen tillstymmelse till energi. Maja och Noah har sovit 10-12 timmar på nätterna och vaknat bara en gång för mat, så jag kan inte skylla på dem. Trots tröttheten har jag tagit itu med en massa grejer som bara legat. Vill få ordning och reda nu och det känns skönt när det är gjort.

Min mammaledighet är slut idag och semestern har tagit över. Om en vecka fyller Ella 2 och tvillingarna blir 3 månader! Kalas ska ordnas.

Maja upptäkte sin hand igår och låg länge och tittade facinerat! Annars är allt som vanligt, de växer och frodas, skrattar och gråter, sover eller leker i sitt babygym.

1 comment:

Emma said...

Hej, hoppas att det hjälper att snön kommit tillbaks idag. Nu är det ju i alla fall lite ljusare ute! Och våren ÄR på väg, jag lovar :-)