10 November 2009

Kurr i magen


Det kan bli lite hektiskt här eftersom det är sällan alla tre sover samtidigt. Imorse hittade jag två torra skivor bröd i brödrosten från gårdagens frukost... Inte undra på att jag är hungrig jämt. Man hinner ju knappt äta.

Våra kompisar Sara och Piky kom förbi i söndags och istället för present hade de med färdiglagad mat i mängder. De hade lagat mat till oss hela lördagskvällen. Jag blev så glad att jag höll på att börja grina! Vi hinner inte och hungrig är man mest hela tiden. När Ella föddes kom Cissi med lasagne och köttfärsås. Det glömmer jag aldrig.

På fredag kommer mamma och pappa! Vi räknar dagarna och Ella övar på konster hon ska visa. Det kommer bli så skönt med två par extra famnar och extra armar. Det behövs vill jag lova. Speciellt mellan kl 19 och 01 för då är det som mest kaotiskt hemma hos oss! Hoppas bara att de inser att de kommer behöva semester när de åker hem igen för att vila upp sig!

6 comments:

Minna said...

Kvinna, du bloggar ju som en hel kulspruta!!!!!!!!!!

Comments by Klint said...

Med en hand medans jag ammar, vilket är ungefär 8-10 ggr per dygn x2!

Anonymous said...

Girlie Girl! Jag får komma förbi med en dunk Starbucks till dig, så får du i alla fall i dig rätt dos kaffe om dagarna ;-)
Om man nu dricker det när man ammar...Nu blir jag osäker... Jag ringer innan jag dyker upp med kaffet, så vet jag om det skall vara decaf eller inte. Kram, T.

Comments by Klint said...

Ja tack! Jag saknar Starbucks! Kanske kommer förbi imorgon.. hör av mig i sådana fall och hoppas du har tid med en kopp (eller två)!

Cissi said...

Åh vilken present! Den bästa present jag fick när Julian föddes var soppa från Martijns syrra ;) Väldigt uppskattat!
Jag lagar lite mat igen när din föräldrar åkt hem ;)

LINDA said...

Nar Cissis mat borjar ta slut kan jag komma med en laddning ;) Linda