21 October 2009

Viktiga tankar

Det är mycket klagan just nu, men snart håller inte min kropp längre.
Jag önskar jag nådde ner till mina fötter så jag kunde bättra på nagellacket på tårna. Det är ju viktigt att man har fina fötter när man ligger där med benen i vädret och ska föda, eller hur!? Tänk om bebisarna kommer ut och det första de ser är mammas fula ovårdade tånaglar. Urk! De skulle bli skadade för livet. Och tänk om förlossningsläkaren är skitsnygg. Då vill man ju se så bra ut som möjligt. Hoppas det inte blir den där Sydafrikanska läkaren för sist jag låg där och försökte få stopp på värkarna och hade jätteont, svettades som bara den och mådde allmänt peck så diskuterade han och Ryan gårdagens rugbyresultat. Läkaren blev så till sig att han nästan glömde bort mig.

Idag fyller min lillebror år och jag saknar honom som fan.

No comments: