11 October 2009

Vaken

Ännu en sömnlös natt. Klockan är halv tre och jag KAN INTE sova. Bli irriterad på att folk inte uppdaterat sina bloggar sedan midnatt så jag har något nytt att läsa... Dessutom finns det så många fina bra bloggar vars ägarinnor nyss fått barn och då avtar bloggandet tydligen. Vad är det för stil? Jag går in varje dag för att läsa deras roliga och bra texter så är det upptagna med annat. När tvillingarna har anlänt kommer jag blogga på precis som vanligt. Jo faktiskt. Mellan blöjbyten, evig amning, onda magar tröst och uppfostring av trotsig toddler kommer jag ABSOLUT att blogga som en galning. För allt annat är fel!

Who Im I kidding? Äh, nu får det bli lite web TV istället. Alltid finns det något skräp att titta på.

1 comment:

Colin.H said...

I hope you keep blogging and posting pictures, now that I have found "Google Translate" I don't have to wait for Ryan to tell me whats going on, Ha! Ha