17 October 2009

Nya skor, kalas och svullna ben

Dagens outfit! Förutom mössan för den åker av efter två sekunder. På eftermiddagen blev det ombyte till klänning för då var det dags för kalas i Hilversum. Anton fyller 4 och Emily 6 år och som vanligt var det mycket folk, god tårta och trevlig pratstund. Ella kom hem helt speedad och jag kom hem med ben som var tjocka som trästockar. Det är ingen hejd på vad jag svullnar upp just nu. Vågar knappt visa mig ute bland folk.



Imorgon åker svärmor till London ett par dagar så nu är alla andra förvarnade och i startgroparna utifall twinsen skulle bestämma dig för att komma ut just precis nu. Någon måste ju komma och ta Ella.
Nu har jag parkerat mig i soffan och ska laga min vetekudde som det tydligen var hål i vilket resulterade i vete i hela sängen i morse när jag vaknade. Min rygg håller på att gå av och lite vetevärme hjälper för stunden.

3 comments:

Anna said...

tant Annas hjärta svämmar över!

Anonymous said...

Vi står i givakt, så är det nåt vi kan göra hör ni bara av er.
Schyssta skor Ella har....Tant T struntade i ombytet och hade på sig sina till kalaset :-)

Happy söndag igen! T.

Sian said...

She looks like she's about to start rapping and maybe do a bit of street dancing! Thank you for her school pic she looks so grown up x