07 October 2009

Kan man verkligen bli större?

Oj vad jag är trött! Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet. Som tur är kom Emma och Elvin på besök idag så det inte blev så tråkigt. Annars är "Hypnotisören" en väldigt bra bok att lyssna på för att få tiden att gå. Det går knappt att stänga av när man väl börjar lyssna.

Igår var Ella och klippte sig hos frisören för första gången. Det gick över förväntan!
Skolkorten har kommit också, så nu ska de skickas till mor och farförädrar och då kommer inte ett öga vara torrt, kan jag lova!

Lägger in bild på mig och magen så ni förstår att jag vilken dag som helst kommer tippa över...

4 comments:

Minna said...

Vilken stor fin mage, Men det är ändå svårt att fatta att det är två ryms där inne.

Känner du stor skillnad från graviditeten med Ella?

Comments by Klint said...

Hej Minna! Long time, no see! Den största skillnaden är att jag är mycket tröttare den här gången. De tar all min energi. Jag blev sjukskriven ganska tidigt. OCh det roliga är att det kan sparkas och buffas på tre ställen sammtidigt! Hoppas allt är bra med dig och Jack!

mic said...

Men visst är den bra, Hypnositören!? Jag har varit på konferens tre och en halv timmes bilresa härifrån och jag ville inte gå ur bilen när jag landade.Så spännande!

PS. Magen är kanon(kule)fin!

Unknown said...

Who ate all the Pies?