22 May 2009

Detta har hänt:

2 timmar inskolning på nya dagiset idag gick galant. Ella brydde sig inte ett dyft om att vi gick men var mer intresserad av bollhavet. När vi hämtade upp henne igen ville hon inte gå hem utan lade sig på golvet och skrek! Hon somnade dock 3 sekunder senare i bilen hem.

Emma med familj kom och fikade igår och jag blev impad (som vanligt) av Emmas outfit och coola sammansättning av fäger (grått och corall) att jag idag är klädd precis lika dant! Copy cat eller bara inspererad? You pick!

Idag har vi braaiat som inte är vad det låter som, utan en afrikansk BBQ, som inte skiljer sig ett dugg från någon annan sorts BBQ egentligen Killarna visar sig helt plötsligt intresserade av matlagning och står kring grillen med en öl i handen, medans tjejerna leker med barn och gör potatissallad. Typ så gick det till. Men trevligt var det.

Trädgården har fått sig ännu en omgång och buxus buskarna är klippta som svanar igen! Haha, right! De är i alla fall runda och lite mindre än förut. En annan buske fick åka med också.

Jag är trött, trött, trött och magen är STOR! Snart kommer bilder, jag lovar. Jag skulle kunna äta 15 grapefruits och 25 citroner om dagen, men någonting säger mig att det inte är helt bra...




Oliver och Elvin undehöll Ella.

1 comment:

Emma said...

Ja, jag väljer inspirerad. Känns kul att vara inspirerande! hahaha