01 March 2009

En vecka pa sjukhus

Det sags ju att det ar bra att skriva av sig, men jag ar ganska slut i huvudet nu. Vi har nu varit pa sjukhuset sedan i tisdags och far forhoppningsvis aka hem om ett par dagar. Vi har i alla fall tjatat sa mycket nu att doktorn gatt med pa att vi far ta Ella pa en kort promenad runt sjukhuset. Hon mar bra nu och behover komma ut. Det kryper i kroppen pa henne. I morgon ska vi traffa doktorn och forhoppningsvis fa lite svar pa prover. Det enda vi egentligen vet ar att EEG inte visade nagot kostigt och att hon maste gora en MRI scan nagon gang i mars. Da maste hon sovas ner, eftersom hon maste vara helt stilla i 30 min. Men som sagt, inte manga svar, men lakarna misstanker epilepsi.

Som tur ar har vi manga goda vanner som hjalper till att skjutsa, hamta, lamna och halsa pa. Annars hade detta aldrig gatt! Tack for allt stod!

4 comments:

mic said...

Mina tankar är hos er och jag förstår att ni är mitt inne i en jättejobbig period. Men jag är övertygad om att allting kommer att bli bra.

Jag har ju bara fått se den lilla stumpan på bild, men det känns ändå som jag "känner" henne (och dig) och jag blev så ledsen för er skull när Emma berättade.
Kramar från Emmas mamma Monica

Anonymous said...

Hej Ninisen!
Hoppas att ni känner mina och Rafiks energi och håll ångan upp -kramar.
Förstår att ni vill hem nu, att hänga på sjukhus är inte kul alls!
Skönt att se att ni har vänner som finns där och kan hjälpa till med det ni behöver. Heja dom!

Ge Ella en puss och ta hand om er!
KRAM!

Minna said...

Oj, men nej!! Var tvungen att läsa flera gånger för jag förstod ingenting!

Stor kram och vi hoppas på det bästa!

Anonymous said...

Håller tummarna för att allt kommer att gå bra o att ni får komma hem snart!! Tänker på er! KRAM