21 November 2008

Smyginlägg

Jag smyger in ett litet inlägg här och måste erkänna att blogglusten börjar smyga sig tillbaka. Sakta men säkert.

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: ingen än så länge
piercing: hål i öronen
sport: fotboll
husdjur: färmodligen ökenråttan Putte
konsert: mora träsk
kärlek: Fredrik

JUST NU:
äter du: ingenting
dricker du: gin och tonic
lyssnar du på: Lord of the Rings på TV
väntar du på: att gå och sova
har på du på dig: collegetröja och mysbrallor

DIN FRAMTID:
barn: ett par till tack
giftermål: den som väntar på nåt gott...
karriär: ja

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: kramar av vänner
kortare eller längre: vadå? längre dagar tack, men min egen längd är ok
snygg mage eller snygga armar: både ock tack
busig eller lydig: busigt lydig

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: såklart, man har väl varit ung.
tappat bort glasögon/linser: solglasögon
brutit ett ben: nej
rymt hemifrån: jodå, jag minns ett rymmningsförsök som slutade i tårar och tandavtryck i en arm
röntgats: inte mer än hos tandläkarn
krossat någons hjärta: jo det tror jag
nobbat någon (som haft känslor för dig): jodå
gråtit när någon dött: såklart

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: jamen det gör jag nog
gud: någon slags gud, ja.
mirakel: varför inte?
aliens: nej
magi: nej
ett himmelrike: nja...
tomten: men hallå...
änglar: jadå
transformers: what? Nej..

BLANDAT:
är du kär i någon? yes
önskar du att du bodde någon annanstans? ja, ibland
tycker andra att du är attraktiv? det får du fråga dem om
dricker du? ja
använder du droger? kaffe, räknas det?
vilket schampo använder du? Pantene
vilken parfym använder du? oftast Hugo Boss
vad är du rädd för? att något ska hända min familj
gillar du att tvätta? yes

3 comments:

Emma said...

Trevligt! Jag har inte gett upp hoppet, går fortfarande in varje dag på din blogg. Men känn ingen press, ta det som det kommer!

Kram

Therese said...

Mera listor!! En liten utmaning i min blogg.

LINDA said...

Har helt missat att du e' tillbaka'!! trevligt!