01 August 2008

Datorproblem och dagis

Jag har använt min jobb laptop under hela mammaledigheten men eftersom jag inte är inloggad på jobbet så har ingenting blivit uppdaterat. Det börjar märkas för det är konstigheter lite varstans. Jag kan inte blogg normalt. Tänkte jag skulle sitta vid PCn ett tag och blogga där, men då saknas tangentbordet. Det har R snott eftersom han jobbar hemma idag. Suck, vilka problem man har. Jag undrar också om mitt gamla tangentbord på jobbet går att leta på när jag kommer tillbaka för det var nämligen svenskt! Och eftersom jag kommer hinna blogga mer nu (jaaa, jag gör det på arbetstid ibland, ganska ofta. Ok jämt) så är det skönt med å, ä och ö.

För er som är intresserade kan jag berätta att det inte gick lika bra för Ella på dagis idag som i onsdags. Hon var mest ledsen men sov två timmar på förmiddagen. Hon ville inte riktigt äta idag heller. Nästa vecka ska hon gå heldagar eftersom jag börjar jobba... Som tur är bara tre dagar iveckan, men ändå.

Medans Ella var på dagis gick jag på stan och det var inga problem att spendera nästan fyra timmar på stan och bränna hål i plånboken. Måste ju ha något nytt när jag börjar jobba, eller hur, eller hur!

Jag är fullt medveten om att jag är helt ute men jag kom hem med ett par bootcut jeans. Helt fel, men jag blev så till mig att hitta jeans som passade att jag köpte per outomatik!

2 comments:

Anonymous said...

Du ar val inte helt ute med bootcutjeans,'tjafsen' borjar ju komma tillbaka!! *hur stavas tjafsjeans forresten tjafs,chafs...??jaja,utsvangda jeans da'ra hahaha

Therese said...

Eller hur.