19 August 2008

Calluna

Jag är fullt medveten om att detta håller på att bli en Ella blogg. Det är inte helt meningen, men eftersom jag inte haft tid eller lust att blogga på länge, så tänker jag att jag åtmindstonde kan lägga upp lite bilder på henne så släktingar runt i världen får se.

Bloggen bara strular på laptopen, och jag sitter aldrig uppe vid den andra datorn.
Idag har vi i alla fall varit på Calluna och medans Ella vande sig vid nya kompisar så gick jag och käkade lunch med Therese. Imorgon är det Linda och Gröna Grodan som gäller. Det är lite väl hattigt nu med dagar här och dagar där, men vad gör man? Vi har inget val än att försöka pussla ihop det så bra som möjligt.

4 comments:

Emma said...

Vad ar Calluna? Ar det Ellas nya dagis?

Comments by Klint said...

Yes! Ligger precis brevid jobbet. Julian gick också där en gång i tiden!

Malin said...

Calluna rules! Super bra dagis. Sofia älskade det stället. Är fröken Ellen kvar? Hälsa från oss.

Emma said...

Oh vad skont! Vad glad jag blir att det lost sig sa fort anda!

Jag ska halsa pa Ella pa Grona Grodan pa onsdag! Tror du att jag far komma och halsa pa henne pa Calluna oxa ;-)