23 May 2008

Inälvor och knäböj

Jag har kommmit av mig med bloggandet helt...
Igår kom Tracy och åt lunch och skvallrade med mig i solen. Det var otroligt kul att se henne igen. På kvällen åkte vi till Cissi för att kolla på uttagningen till Eurovision. Jag kollade knappt men pratade desto mer. Avnjöt god limepaj innan Ella fick nog.

Nu sitter jag i trädgården i våra nya trädgårdsmöbler och bloggar i solen. Granntanten har kafferep och alla tanter pratar samtidigt. Brevid mig på marken ligger en halv mus med inälvorna brevid. Nice! Jag är för äcklad för att flytta på den men det betyder att jag måste hoppa över den varje gång jag springer in och ut ur huset.

Idag är det massor som ska göras. Vi ska handla inför morgondagens party. Det ska göras efträtt och städas. Ikväll ska jag hämta upp ett babygym som jag kammade hem på internet. Nu kommer Ella ligga i hårdträning. Utöver situps blir det knäböj och armhävningar. Får se om hon gillar det.

Det värsta med att sitta och blogga i solen är att man knappt ser skärmen.

No comments: