08 May 2008

Borta bra

Lindex hade inte slut på velour. I alla fall inte när jag kom dit, men hur det var efter att jag betalat och gått går vi inte in på. Men man kan ju säga att min shopping gick till en lätt överdrift... Ella behöver ju inte gå byxlös än på ett tag! Självklart hittade jag absolut ingenting till mig själv. Tre par strumpor blev det bara. Suck!

Ella åkte både rulltrappa, båt och flygplan för första gången! Vi spenderade Valborg ute på Storholmen och kusin Stefan kom ut en sväng med fru och barn! Lilla Sixten är en kopia av sin pappa till utseéndet. Vi åt vofflor och frös i vårsolen.

Det var riktigt kul att träffa Anna och hennes pojkvän som visade sig vara en trevlig prick. God mat och massa snack.

Rabarberpaj och kaffe blev vi bjudna på hos Malin, men tiden gick alldeles för fort. Men vi ses ju snart igen.

Snart kommer lite bilder från vår vecka!

1 comment:

Therese said...

Välkommen tillbaka! Precis som Linda har ni oxå hunnit med massor, massor. Kul! Ser fram emot bilderna.

Hoppas ni får en jätte fin pingst helg. Njut av vädret och allt. Ses snart!
~Kram

P.S Har varit oförskämd och inte tackat för senast, men det var rackarns trevligt!