14 April 2008

Kräftskiva

Tidigt i morse när jag var uppe och ammade fick jag helt oförklarligt den här låten på huvudet. Jag tänker genast tillbaka på våra galna kräftskivor då Kristian skrålat, vi andra skrattat och Johannes somnat! Holländarna måste tro att vi svenskar är fullkomligt galna när vi sitter där i trädgården med hattar och sjunger. Fast värst var nog då vi hade picknick i Vondelpark i Amsterdam med en hemmasnickrad midsommarstång. Folk som gick förbi trodde nog att vi var någon religös grupp där vi satt i ring runt korset.

Jag syr mina egna kläder...

2 comments:

Anonymous said...

hur snyg som helst..
Ja Vondelpark, der va jeg till & med med... va en liten svensk midsommer men song og dans og biten liten canadisk national dag.. vi sang da Ohh Canada.. good times..

Cissi said...

ja gud vem kan glömma det! Dansa i neon påminner mig alltid om Kristian. vondelpark ja! herregud! hade nästan glömt det....