25 April 2008

Funderingar

Jag sitter här och funderar allt jag borde göra, men inte har lust med. Det vore ju bra om man städade lite idag så man inte behöver ägna helgen åt sådant trist.

Jag sitter och funderar på om det var redan imorgon som Linda åker till Sverige.
Jag sitter och funderar på att jag skulle vilja ha ett till smycket från Pilgrim. Jag funderar på varför H&M webshop alltid är nere. Dessutom undrar jag när de ska inse att de borde börja med klubbkort så såna som jag kan få lite bonussheckar. Eller åtmindstonde erbjuda bättre rabatter online. Jag har aktier i H&M, så jag ser det lite som en investering när jag shoppad där! Haha, smart thinking!

Jag funderar också på hur kul det blir på söndag när Therese och Rikke kommer och fikar! Hur kul som helst!

Jag funderar på hur mycket man behöver packa till en tre månaders bebis när man ska vara borta en vecka!

1 comment:

Anonymous said...

Nej da,har ej akt annu,aker pa sondag!! ;) Hoppas ni far det kanon hemma i Sthlm!!Kram