22 April 2008

12 veckor

Idag blir Ella tre månader. Om jag hade varit en vanlig holländare så hade jag gått tillbaka till jobbet nu eftersom mammaledigheten är slut. Som tur är har jag ledigt liiiite till.

Om en vecka får Ella inviga sitt pass för då åker vi hem till Stockholm! Äntligen! Som jag har längtat. Jag ska shoppa velour och ugglepyjamasar så det står härliga till. För det finns inte här! Anna ska få gosa med Ella. Mamma kan få skämma bort oss med god mat. Vi ska andas in frisk havsluft i skärgården. Vi ska förhoppningsvis skvallra med Malin. Vi ska träffa lilla Sixten! Och Ellas uncles och, och, och... hur ska vi hinna allt?

Catrin som flyttade hem till Sverige för ett tag sedan har öppnat webshoppen Dutch kids där hon säljer Holländska barnkläder. De som bor hemma köper holländska märken och vi här nere längtar ihjäl oss efter Lindex och Polarn o Pyret! Kolla in lilla Sofia (som inte är så liten längre) som extraknäckar som modell för Dutch kids!

No comments: