22 March 2008

Svårstavad påsk

Vi trotsar skitvädret och gick ut både i dag och igår. Vi åkte till Maarsseveense plassen och gick en promenad runt sjön. Vi fick tillfälle att teste regnskyddet till barnvagnen för det började hagla som bara den.

På eftermiddagen har Ella skumpat runt i sjalen vi lånade av Cissi, och det fungerade rätt bra. Jag tyckte inte hon fick så bra stöd för huvudet så vi får prova att knyta på annat sätt nästa gång.

Kusin vitamin överraskade med ett telefonsamtal och berättade en väldigt rolig historia om tårtor med felstavad Glad Päsk på! Himmla kul, men I guess you should have been there! Han har lovar dyrt och heligt att kolla in min blogg nu så vi får väl se om han hittar hit.

Ella gav Ryan ett påskägg i morse och jag åt upp allt godis, så vi var alla med på ett hörn på ett eller annat sätt!

1 comment:

Emma said...

Jag läser din blogg med, fast jag är väldigt dålig på allt lämna comments ;-)