26 February 2008

Imorse när vi klev upp så sa jag till Ryan att idag är en sådan dag då man bara vill ligga i sängen och mysa, läsa och kolla på film. Det får gärna regna ute också. Vädergudarna hörde mig och en halvtimme senare öste det ner. Det är mörkt trots att klockan är åtta och jag orkar inte duscha. Det blir mjukisbyxor och frukost framför TVn innan Ella vaknar igen.

Hon sov förresten fem och en halv timme på raken i natt!! Och igår var hon på Ikea för första gången. Hon låg mest vaken, med nappen i mun och tittade. Sedan sov hon gott i bilen hem. Vi fick äntligen köpt en spegel till badrummet. Och en massa annat, men självklart inte det vi skulle ha som gardiner till vardagsrummet och en matta till Ellas rum.

Shit pomfritt, jag kom på att jag köpte polarbröd på Ikea igår. Det blir polarbrödsmacka med messmör till frulle! Vilken fest!

1 comment:

Cissi said...

och här sitter jag på jobbet och hör regnet utanför. önskar jag också kunde bädda ner mig hemma och bara titta på tv ;)
Vad skönt att hon sov lite längre!!! Hoppas det håller i sig!