09 October 2007

Bönan på bild

Vi var på ultra ljud idag och fick bilder, dvd och en halvtimmes show på vita duken! Bönan visade att h¤n kunde suga på tummen, sparka med benen, boxas med armarna, vända på huvudet, lägga händerna bakom huvudet och vifta med tårna. Vi fick världens föreställning! Det konstigaste jag någonsin upplevt var när Bönan sparkade och samtidigt som jag såg det på bilden kännde jag det inom mig.. Helcoolt! Det går inte att beskriva hur det känndes.


Helt otroligt var det i alla fall att få en titt på vårt lilla knytte innan h¤n ens är född!









609 gram med tio fingrar och tio tår! Hjärta och hjärna såg bra ut!

8 comments:

Cissi said...

titta sicken sötnos!!!

Anonymous said...

Guuuud va mysigt,som sagt,sana har underbara saker e svara att beskriva!! Ser ut som en pojk! ;)

Anonymous said...

SÅÅ cool! Jag blir rörd, glad och fascinerad! GO bönan GO!
Sköt om er!
Jätte Kram

Anonymous said...

Visst är det fantastiskt vilka möjligheter man har nuförtiden. Att redan nu få en glimt av bebisen är ju obegripligt.

Anonymous said...

hej nina - verkligen fantastiskt! kan inte fatta att det helt enkelt går att se så mycket redan nu... du måste berätta mer på fredag! kram ida

Anonymous said...

hej Bönan ... ser du chiller & just hanging around. FANTASTISK!

Mattias said...

Fett Ballt!

Anonymous said...

Helt galet underbart! Man ser ju redan nu vilken liten gosis det är. Tittade på videon igår...och fällde en liten happy-tår. H*n sög ju på tummen/handen ...nutte så sött! Lääängtar efter att få krama och pussa på lill-bönan!

kramkram