18 October 2007

Alla andra gör det...

Jag har gjort det för att alla andra har gjort det... gått med på facebook alltså... Men jag har inte helt fattat grejen än. Just nu får jag meddelanden och e-mail och måste logga in mig på jobb mailen, hotmailen, g-mailen, facebook och på blogger. Jag har snart ingen koll längre.

På facebook är det tävling om hur många kompisar man har! Jag skickar förfrågningar till både höger och vänster. Alla som vill vara min vän får det!! I alla fall i cyber världen. Jag kan säga att efter fyra sjukdagar hemma i sängen har jag lyckats ragga upp massa kompisar! Men man får lätt lite ångest när man ser de som har över 200 per på sin kompis sida. hur 17 gör man? Jag känner inte ens så många!!! Det är lite löjligt kul så där. Just nu har jag två "likeness quiz requests" en "vibrating hamster" en "cause invetation" en "magic 8-ball" och en glitterbox request. Vad i hela världen innebär det?!?!? Hahah!

2 comments:

Anonymous said...

nej det kan du si.. jeg forstår inte hvorfor folk må ha så mange venner. Ta f.eks alle guttene på lageret her, de er ALLA på facebook, venner med hinanden, men jeg forstår ikke vitsen med det. De ser hinanden hver jævla dag...!!! Skal de så hem og sitte og 'leke' på facebook oxa...
nej jeg har blokeret alle de jeg jobber sammen med. Trenger ikke ha alle derinde oxa. Må rekke med 8 timer på jobb hver jævla dag... og det er min mening om det!!!
En anden ting, føler ikke Danmark er med på facebook dilla, med mindre det er unge hippe 18 åringer. Ingen i min vennenkreds som viste va det va for noet.
Ja ja, (men vist er magic 8-ballen kul... that one brings back memories eller hur... har stadig min pink 8-ball.. jeg sitter og prater litt med når jeg trenger livsnødvendige svar!!!!!!! )
kram

Anonymous said...

Facebook far mig alldeles stressad,men anda kan jag inte lata bli att hanga dar... :) Diggar din 'bebisnedraknare'!!!