28 September 2007

Yes, huset är sålt. Igen! Hoppas det går igenom den här gången så vi slipper fler besvikelser.
Jag sitter i Rotan och väntar på att mamma ska jobba klart så vi kan dra in till stan. Jag måste fixa stämpel på dokument så mitt ofödda barn officielt har en far! Ett jäkla strul har det varit men jag hoppas verkligen att det går att fixa idag. Sedan tänkte jag dra med mamma i några affärer och hon brukar inte vara svårflörtad när det gäller shopping! Granit hade tydligen öppnat ny butik och har börjat sälja barnkläder. Det måste genast kollas in.

Dagen har börjat bra med skönsång och två frukostar. En med mamma och pappa i gryningen och en lite senare med brorsan. Jag loggade in på laptopen och fick en massa jobb gjort så nu slipper jag tänka på det. Nu ska jag bara ha kul resten av dagen!

Ikväll blir det middag med nästan hela familjen!

5 comments:

Anonymous said...

Jag ser att nätverkskabeln fungerade.

Ha en trevlig (dag) födelsdag!

Anonymous said...

Guuuuuuud så bra. De første va ikke de rette till huset, But all good things comes to peolpe who waits (so sum'ing), gratulere.
Og gratulere med dagen ennå en gang.
Du måsta kolla inn min blogg oxa...
Luv ya!

Anonymous said...

Grattis! Jag haller tummarna! Ha sa jattekul i sverige. Synd bara att du inte ar med pa kraftskivan i morgon. Nar kommer du hem? Har ju inte sett dig och magen pa jattelange!

Kramis

Anonymous said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! hoppas du f[ en mycket trevlig afton med familjen!! Kommer sakna dig imorgon dock! Kramis

Anonymous said...

P.s Ser att vi laser samma bok! Visset e dom bra!!