24 September 2007

Sömntuta

Jag har inte gjort annat än sovit i helgen. I fredags var jag så slut att jag gick hem och somnade innan klockan slog 22. Vaknade igen 12 timmar senare. Jag hade massor planerat för lördagen men efter att ha duschat, klätt på mig och var klar däckade jag på sängen och sov några timmar till. I söndags var det samma sak. Men eftersom det var närmare 25 grader ute så var jag tvungen att komma ut en sväng. Vankandes fram som en anka gick jag i gassande solsken till parken, runt ett varv och sedan hem igen. Det tog 50 minuter! Tom en snigel skulle ha gjort det snabbare! Promenaden piggade upp lite i alla fall och jag kom i gång med bullbak på eftermiddagen. Trots allt sovande är jag inte ett dugg utvilad. Med lite tur har jag i alla fall en långhelg i Stockholm framför mig, beroende om biljetternerna kan bli bokade eller ej.

No comments: