11 September 2007

Jag hinner inte...

Det kommer 12 pers och ska kolla på huset nu i veckan så vi försöker städa och plocka undan och göra huset köpvänligt! I söndags tog jag ut mig helt på storstädningen och det får jag betala för nu med "ont i magen". Igår hade vi vår golfdag med jobbet och jag var ute och gick precis hela dagen. Vi kom hem efter midnatt, men det var en lyckad dag. Jag fick agera mästerfotograf och tog ca 250 bilder. Förhoppningsvis hinner jag pyssla med dem imorgon och kanske tom lägga upp en och annan här!

Idag är jag helt slut och har ont och ska lägga mig på soffan nu. Alla samples är packade, men det finns inte en chans att jag får plats med mina egna kläder nu!!

4 comments:

Anonymous said...

men gumman, du må ikke stresse sånt. Alting skal nok gå... du må passe på dig og junior ;)
Kram
P.S- Når skal du på facebook????

Anonymous said...

DUUUUU,ta det lugnt gumman!!! Vad skont att du ska aka hem och 'vila'lite snart!! Kramis
Fragar som rikke,nar kommer du pa Facebook,du lovade juh.. hahaha

Anonymous said...

Aja baja Ninisen... nu får du skärpa dig och ta det lugnt! Släpp alla måsten!

Jag är ju på facebook och väntar otåligt på att du ska dyka upp där...så lyd nu tjejerna här ovan och logga in!

skorna du har köpt blir suuuuuper! tusen tack! du får dineros när vi SES om några dagar.

KRAM!

Cissi said...

ta det lugnt vännen!! om du behöver hjälp med något så är det bara du hör av dig det vet du.
Undrar precis som de andra, när kommer du på facebook???? ;)
bamsekram