15 September 2007

Att komma hem är som plåster för själen

Det är så skönt att vara hemma!! Igår gick mamma och jag på stan hela dagen. Det viktigaste lyckades vi inte ordna, men det får bli en historia för en annan gång. Jag hittade jättefina mammakläder på Lindex och Bönan fick söta mössor, byxor och handdukar av mormor. Mamma visste ett bra undangömt café så vi satt och fikade i lungn och ro. När vi kom hem var det nästan bara att vända i dörren för att åka till Kristoffer och äta middag. Vi lagade hemmagjord pizza.

Nu ska jag börja med frukosten, få sjusovarna ur sina sängar för idag är det mycket på schemat igen. Barkarby och någon babybutik som ligger åt samma håll. Ikväll ska jag äntligen träffa Anna! Jippi!!

Hoppas ni andra har det bra. Linda med familj åker till Grekland imorgon och jag hoppas de får det underbart!

3 comments:

Anonymous said...

Saknar dig redan! Dumma Holland!
Magen var så fin, det är så himla underbart att du ska bli mamma och Ryan pappa. Nästa gång ska jag bjuda på ngt mer exotiskt, men korvstroganofen var rätt god faktiskt :-)

KRAM!

Malin said...

ang. emmaljunga... Om jag fick radera senaste barnvagnsköpet och göra om skulle det bli en teutonia. Helt klart. Kolla in dom!

Anonymous said...

Vi tycker mycket om att märka ord.

Heter det inte "plåster på såren" och "balsam för själen"?