28 August 2007

Jag var på kontroll imorse och fick höra Bönans hjärtslag. De var jättestarka! Allt annat var också ok så jag var klar på 15 minuter! Om jag vill ha ett ultraljud nu så måste jag boka tid på sjukhuset för ett som görs när man är i vecka 20. Tydligen ska man vara ute i god tid och boka detta och jag borde ha gjort det för länge sedan, men i och med begravningen och allt så har jag helt glömt bort. Jag får se om det fortfarande är möjligt att få en tid. Tydligen ska det ultra ljudet vara rätt kul för man får se en hel del. I värsta fall kanske man kan gå privat.

Annars har det inte varit någon rolig dag. Har sovigt dåligt, haft och göra med dumma människor på jobbet och är allmänt less. Ryan är inte hemma i natt och jag hatar att sova själv. Det betyder ytterligare en natt med dålig sömn. Har känt mig nere hela dagen för jag har tänkt på Erik och en massa tankar, sorg och sankad har gång på gång skölt över mig.

Som tur är ska jag iväg med tjejerna i helgen och det ser jag jättemycket framemot. En riktig tjejhelg med hotellövernattning, restaurangbesök och shopping. Kan inte bli bättre! Tänker dock avlägsna mig på söndagsmorgonen för att åka hem. Rugbylaget spelar sässongens första match i Eriks ära med tyst minut före. Jag känner att jag vill vara där. Sian och Johnny kommer över från England och stannar över helgen.

Nu ska jag lägga upp fötterna och inte göra ett dyft resten av kvällen.

So long...

1 comment:

Cissi said...

Skönt att allt var bra!
Längtar till lördag!