26 August 2007

It's a girl

Det blev tydligen en liten tjej här brevid! Det verkar som att allt har gått bra. Ska lägga ett grattiskort i brevlådan sen.

Tog mig en tur till Almere för att möte upp med Cissi för lite shopping. Stackarn fick sitta där och vänta i hundra år eftersom jag och tågen inte är bästa vänner. Köpte både ditten och datten som inte alls behövdes egentligen. På Bagels and Beans satt vi och stektes i solen medans vi intog gott kaffe.

Zara har förresten räddat mig! Deras nya mamma kollektion är kanon. De har verkligen fattat det här med att man fortfarande vill kunna klä sig snyggt trots att man har stor mage och lagt på sig några (hmm) kilon. Jag köpte ett par jeans och en kofta.

Det blev ett par basplagg på H&M också och två små bodies i minsta torleken som jag absolut inte kunde låta bli. En av dem i organic cottonserien som jag gillar!

Bra shoppingdag i trevligt sällskap med andra ord. Nu blir det köttbullar!

1 comment:

Anonymous said...

Is there something your not telling me? "It's a Girl" and I'm unable to decipher the rest.