31 July 2007

Jag är fortfarande förkyld. I vanlig ordning så vill den inte ge med sig, utan sitter i. Men det brukar ju ta ett par veckor. Jag har i alla fall bokat biljetter hem till Sverige nu. Det blir en långhelg i september. Det var inte många helger att välja för alla är uppbokade.

Ikväll är det storstädning på gång hemma, falukorvsätande och Gilmore girls tittande. Jag vet inte hur jag ska hinna med allting. Timmarna räcker inte till.

Jag vill ha en kaffe, men cafét i vår byggnad har stängt och kaffet i maskinen i köket är lika med döden. Dagens I-lands problem!

Over and out!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Nina!
Hoppas din förkylning släpper snart, skönt att du kan vara på jobbet i alla fall. Du har väl mycket du måste ta itu med i din nya tjänst.

Men jag håller med dig, av två katastrofer är nog trasig kaffeautomat värre än havererat datasytem.

Kan du inte lägga ut lite bilder på nya huset, mäklarens bilder är väl borta från internätet?